صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است
2022-01-27
کارگران ستون فقرات تولید
2022-05-01

گزارش صدا و سیما از صادرات محصولات فولادی آریا سهند تبریز

خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور در واحد تولیدی گروه صنعتی آریا سهند تبریز از مراحل بارگیری محصولات صادراتی این گروه صنعتی به کشورهای همسایه خبر و گزارش تهیه کرد.
بر اساس آمار رسمی، گروه صنعتی آریا سهند تبریز در ۸ ماهه نخست امسال موفق به صادرات بیش از ۶ میلیون دلار انواع محصولات فولادی به کشورهای همسایه شده است.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز صادرات محصولات فولادی تولید شده در این واحد تولیدی را از ابتدای امسال آغاز کرده و در وحله اول بازار کشورهای همسایه را به عنوان بازار هدف خود، انتخاب کرده است.
بر همین اساس، این گروه صنعتی با اولویت دادن به موضوع صادرات، موفق به صادرات انواع قوطی، پروفیل، لوله و بیضی فولادی به کشورهای همجوار شده است.
توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش تولید و صادرات از جمله دلایل عزم این گروه صنعتی به صادرات محصولات در سالجاری است و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات محصولات فولادی آریا سهند تبریز در پایان سال ۱۴۰۰ مورد انتظار است.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد در زمینه تولید محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، دوچرخه سازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می کند.