اخذ گواهی استاندار سه گانه IMS توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز
2021-11-09
صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است
2022-01-27

جدیدترین محصول گروه صنعتی آریا سهند تبریز معرفی شد

گروه صنعتی آریا سهند تبریز در ادامه روند توسعه ای از محصول جدید خود رونمایی کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز با اعلام این خبر، گفت: محصول جدید، نوعی از قوطی فولادی در ابعاد ۵۰*۲۵ است که به دست پرسنل متخصص این گروه صنعتی به تولید انبوه رسیده است.
حمل کاری افزود: قوطی فولادی ۵۰*۲۵  یکی از انواع قوطی های مورد نیاز برای بازارهای داخلی و مشتریان این گروه صنعتی بود که پس از نیازسنجی، طراحی و تولید شده است.
وی تاکید کرد: تنوع بالای محصولات تولید آریا سهند تبریز باعث شده است تا به نیاز بخش اعظمی از بازار کشور پاسخ داده شود و هم اکنون انواع قوطی، لوله، پروفیل و بیضی فولادی در ابعاد گوناگون در گروه صنعتی آریا سهند تبریز تولید می شود.
حمل کاری عنوان کرد: توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی خط مشی گروه صنعتی آریا سهند تبریز محسوب می شود ولی توجه به تنوع محصول در کنار کیفیت بالا در حد استانداردهای جهانی نیز جزو اولویت های ما در آریا سهند تبریز است.
وی جوابدهی به نیاز صنایع کشور، افزایش تولید و اشتغال و افزایش صادرات را از مهم ترین دلایل پیشبرد طرح های توسعه ای در آریا سهند تبریز و تنوع بخشی به محصولات این گروه صنعتی عنوان کرد.
گفتنی است، گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد در زمینه تولید محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، دوچرخه سازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی و سایر صنایع مرتبط فعالیت می کند.