صادرات ۲ میلیون دلاری آریا سهند تبریز به کشورهای همسایه
2021-10-28
جدیدترین محصول گروه صنعتی آریا سهند تبریز معرفی شد
2022-01-18

اخذ گواهی استاندار سه گانه IMS توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز


گروه صنعتی آریا سهند تبریز موفق به اخذ گواهی استاندارد بین المللی IMS شد.
مدیرعامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز با اعلام این خبر، گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط موسسات بین المللی و تایید فرآیندهای تولید در گروه صنعتی آریا سهند تبریز، این گروه صنعتی موفق به کسب استانداردهای سه گانه IMS شد.
وحید حمل کاری تاکید کرد: توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی و ایمنی کارکنان در محیط کار از جمله خط مشی گروه صنعتی آریا سهند تبریز از زمان آغاز فعالیت بوده و دریافت استانداردهای بین المللی در این زمینه نشان دهنده اهمیتی است که در این مجموعه تولیدی به موارد گفته شده می دهیم.
وی افزود: همچنین در زمینه مسائل محیط زیستی و عدم آلایندگی محیط زیست نیز تمام موارد ذیل استاندارد از ابتدای فعالیت کارخانه به طور دقیق رعایت می شود و در ادامه نیز برای انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در قبال حفظ محیط زیست تلاش خواهیم کرد.
حمل کاری کیفیت بالای محصولات تولیدی در این گروه صنعتی را زمینه ساز کاهش واردات مواد اولیه مورد نیاز برای صنایع پایین دستی عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه لوله، قوطی، پروفیل و بیضی های تولید شده در آریا سهند تبریز از کیفیت و استاندارد بالایی برای تولید محصولات ایرانی در صنایع مختلف برخوردار است و در بازارهای داخلی شناخته شده است، بازار کشورهای همسایه نیز علاقمند به محصولات این شرکت هستند. به طوریکه در زمینه صادرات نیز امسال موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم.
گفتنی است، استانداردهای سه گانه اخذ شده توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز، شامل استاندارد ISO14001 در زمینه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده ها ، استاندارد ISO45001 در زمینه مدیریت سلامت شغلی و ایمنی و استاندارد ISO9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت تولید محصول می شود.