آریا سهند تبریز حامی تیم دو و میدانی آذربایجان شرقی شد
2021-05-21
دعوت آریا سهند تبریز از متخصصین و علاقمندان برای همکاری
2021-08-08

تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد

آریا سهند تبریز (تیم استان آذربایجان شرقی ) موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات ملی دو و میدانی کشور، زنده یاد ابراهیم نوح نژاد شد.
رقابت های قهرمانی دو و میدانی کشور، گرامی داشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد پس از دو روز رقابت تیم ها در اراک با قهرمانی تیم آذربایجان شرقی که با حمایت مالی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در این رقابت شده حاضر شده بود، به پایان رسید.
تیم آذربایجان شرقی با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره موفق به کسب جایگاه اول این مسابقات شد و تیم های همدان و گلستان به ترتیب، رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
سجاد هاشمی و مهدی پیرجهان ۳ مدال طلای تیم آریا سهند تبریز را در این مسابقات در رشته های دوی ۴۰۰ متر، دوی ۴۰۰ متر با مانع و دوی ۲۰۰ متر کسب کردند و در مسابقات دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی نیز این تیم موفق شد یک مدال طلای دیگر کسب کند.
گفتنی است، گروه صنعتی آریا سهند تبریز در کنار توسعه صنعتی و اشتغالزایی، وظایف اجتماعی برای توسعه همه جانبه استان در سایر عرصه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را دنبال می کند و بر همین اساس حامی مالی تیم دو و میدانی استان به عنوان ورزش مادر شده است تا تیم دو و میدانی استان با نام و پیراهن این گروه صنعتی در مسابقات ملی شرکت کند.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل را به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی، دوچرخه سازی، لوازم خانگی و سایر صنایع مرتبط تولید کرده و نیاز این فعالان صنعتی را به واردات مواد اولیه خارجی مرتفع کرده است.