پیام مدیریت گروه صنعتی آریا سهند تبریز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
2021-05-01
تیم آریا سهند تبریز قهرمان مسابقات ملی دو و میدانی شد
2021-05-24

آریا سهند تبریز حامی تیم دو و میدانی آذربایجان شرقی شد

گروه صنعتی آریا سهند تبریز بر اساس وظایف اجتماعی خود، حامی مالی دوندگان استان آذربایجان شرقی در مسابقات ملی قهرمانی دو و میدانی کشور شد.
تیم های دو و میدانی استان آذربایجان شرقی، حاضر در مسابقات کشوری این رشته ورزشی با حمایت مالی گروه صنعتی آریا سهند تبریز به میدان خواهند رفت.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای اول و دوم خرداد ۱۴۰۰ تیم های آقایان و در روزهای سوم و چهارم خرداد امسال، تیم های دو و میدانی بانوان رقابت های خود را در مسابقات کشوری برای کسب عنوان قهرمانی آغاز خواهند کرد.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز در کنار توسعه صنعتی و اشتغالزایی، وظایف اجتماعی برای توسعه همه جانبه استان در سایر عرصه ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را دنبال می کند و بر همین اساس حامی مالی تیم دو و میدانی استان به عنوان ورزش مادر شده است تا تیم دو و میدانی استان با نام و پیراهن این گروه صنعتی در مسابقات ملی شرکت کند.
گروه صنعتی آریا سهند تبریز محصولات باکیفیت فولادی از جمله لوله، قوطی و پروفیل را به عنوان محصول اولیه برای صنایعی چون خودروسازی، مبل سازی، لوسترسازی، کابینت سازی، دوچرخه سازی، لوازم خانگی و سایر صنایع مرتبط تولید کرده و نیاز این فعالان صنعتی را به واردات مواد اولیه خارجی مرتفع کرده است.