معرفی محصولات گروه صنعتی آریا سهند تبریز / انواع قوطی های فولادی
2021-03-18
معرفی محصولات گروه صنعتی آریا سهند تبریز / انواع پروفیل فولادی
2021-04-20

تقدیر فرمانده سپاه عاشورا از فعالیت های گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد

فرمانده محترم سپاه عاشورا به همراه معاون هماهنگ کننده خود از کارخانه های گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد تبریز بازدید کرد .
در آغازین روزهای سال که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است؛ سردار عابدین خرم ضمن حضور در کارخانه های آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر مدیریت و پرسنل این گروه های صنعتی در زمینه افزایش تولید، گفت : افتخار می کنم که یک مجموعه تولیدی تنها با اتکا بر توانمندی های خود و بدون وابستگی و نیاز به حمایت سایرین به این درجه از بالندگی در حوزه صنعت، تولید، فروش و بازرگانی رسیده است.
وی افزود: هم اکنون شاهد این هستیم که عرق ملی، عرق دینی و ایمان به شعار «ما می توانیم» در یک گروه صنعتی و واحد تولیدی عملیاتی شده است و نتیجه درخشانی را به بار آورده است.
فرمانده سپاه عاشورا اشاره کرد : مقام معظم رهبری تاکید دارند که چاره رفع مشکلات کشور ، عدم وابستگی به خارج ، روی پای خود ایستادن و تکیه بر توان داخلی است ؛ موضوعی که در این واحد صنعتی به خوبی قابل مشاهده است و عملیاتی شده است .
وی اظهار کرد : امروز خبرهای خوشی را از روند توسعه ای این واحدهای تولیدی و میزان بالای اشتغال آن که در آینده نزدیک افزایش چشم گیری خواهد یافت، شنیدم و همه این ها را توفیق الهی می دانم که نصیب مدیران این گروه صنعتی شده است.
سردار خرم افزود : گروه صنعتی آریا سهند تبریز و گسترش فولاد حامد و برند این شرکت بدون شک یکی از برندهای مطرح کشور در حوزه فولاد خواهد شد و مطمئنم که سایر شرکت ها نیز از این واحد صنعتی و تولیدی به عنوان الگویی برای خود استفاده خواهند کرد .
فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: امروزه تولید رمز مبارزه با معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور است و افزایش تولید باعث افزایش رفاه در جامعه و افزایش اشتغال می شود.
سردار خرم تاکید کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها » نامگذاری شده است و ما نیز به عنوان سپاه و بسیج آماده هر گونه کمک و همکاری با شرکت های تولیدی و صنعتی برای محقق شدن شعار سال و تحقق منویات رهبر عزیزمان، هستیم.